Verzending & retourneren
Informatie over Bezorging & Afhalen
Er is veel mogelijk als u uw bestelling wilt afhalen, wij hanteren geen vaste openingstijden!
Wij zijn een kleine firma en daardoor heel flexibel als u uw bestelling komt afhalen (vraag naar de mogelijkheden via Whatsapp).
Ook bieden we aan uw bestelling zelf bij u te bezorgen op de begane grond. Dit kan binnen een straal van maximaal ongeveer15-20 km vanaf onze vestiging in Lunteren.
Vraag naar de mogelijkheden via Whatsapp!
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Echter kunnen wij dit niet altijd garanderen, soms zijn producten niet op voorraad en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Kiest u voor de optie levering op afspraak? Dan kan uw bestelling op elke gewenste tijd worden geleverd (ook in de avonduren)
Vraag naar de mogelijkheden via de Whatsapp!
Informatie over retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet wilt. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 7 dagen na ontvangst zonder opgave van reden naar ons terug te brengen.
U heeft na annulering nogmaals 7 dagen om uw product zelf retour te brengen. U krijgt dan het volledige orderbedrag, exclusief verzendkosten of bezorgkosten, gecrediteerd.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Helaas aangezien ons kleine assortiment hebben wij geen opties om uw producten te ruilen.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.